Sunday 1 January 2012

Tahun Baru, 2012

Tahun baru, azam baru? erk --" (seduu)
Pernah ke aku berazam,
Even create nawaitu last minute itu pon kire azam lahh kan?
Terus satu per satu aku senaraikan, tak boleh belahh, tetibe ade azam.

Ayat biasee kaloo korang excited citer pasal azam, mestii kene cmnii . Tett . :D
.
Gara-gara aku lambat makan tinggallah aku dan adik aku, Syamsul Afiq bedua kat meja makan. Sambil mulut tertib mengunyah nasi goreng juga berbekalkan drama tb yang entah hape hape, beliau menyoal hal ehwal aku . Fine --" die mmg suke dengar aku mengaduu . Aku sendiri pon tak tahu kenape aku suke ceritee kat budak kecik ituu. Bhaha. Dia tahuu segalee rahsia aku entah manee die tahuu. Aku pon tak tahu. --"
.
Maka aku bukak cerite. Mule mule macam biase leceh nak start story, pasal panjang sangat nak explain.
Make beliau turut memaparkan wajah simpati. Ciss, part nii aku malas nii. --"
Ape patot aku buat, aku perlu begini dan begitu. Finee.

Aku rasee lega dapat lepaskan rasa hati yang dipendam. Well, dia lelaki. Kite rase lega dengar segale pandangan dia. Memang dari aku kecik sampai sekarang kalau aku nak hembus hingus, aku cari adik aku. Sb bagi aku, dia kenal diri aku lebih dari aku kenal diri sendiri.
Thanks too him...


Terdetik pulak aku nak berazamkan.
.
So, ape azam aku..huhuhu?
Biarlahh aku sajee yang tahuu. Bile dah berjaya, aku sharee. Ehehe :D

No comments: